مــَرد از دیدگــاه شیمـــی

مــَرد از دیدگــاه شیمـــی

برای تهیه این عنصر باید واكنشهای شیمیایی پیچیده ای را متحمل شد ! ابتدا مقداری اكسید اسكناس و نیترات زوریم شش ظرفیتی را در مقداری سنگ پای قزوین حل كرده و پس از مدتی گاز ادعا و سولفور قپی از آن متصاعد میشود در نتیجه به صورت رسوب روی دیواره ی سنگ پا باقی میماند .
البته از دمپایی و وردنه هم میتوان به عنوان كاتالیزور استفاده كرد.
خواص شیمیایی این عنصر:
بعضی از انواع این عنصر بسیار زشت و بدتركیب بوده و میل شدیدی برای تركیب شدن با نیترات ژل و سولفونات روغن كله پاچه دارند كه پس از واكنش با این مواد نسبتا قابل تحمل میشوند.
نوعی دیگر از این عنصر به علت اندكی ته چهره و آب اسكنیژه پیوند محكمی با خورده شیشه میدهد و دارای خاصیت موزیگری و همسر آزاری شدیدی هستند كه برای خالص كردن این عنصر كافی ست كه آن را در یك سیستم سر بسته مثل آشپزخانه قرار داد و با استات قابلمه مخلوط نمود .
خواص فیزیكی:
از جنس بسیار سخت و خشن میباشد و به سرعت تحت تاثیر محیط و ناز و عشوه قرار میگیرد و از خود بیخود میشود.
برای ذوب این عنصر میتوان از ناز سوزآور به كمك لبخند 2 درصد وزنی- نازی استفاده كرد.این عنصر میل تركیبی شدیدی با عنصر زن دارد ولی به علت الكترونگاتیوی كم عنصر زن به تركیب به صورت ضایع تبخیر میشود و مشغول التماس الكترون از عنصر زن میشود.
دمای جوش این عنصر بسیار پایین بوده و به سرعت به جوش می آید كه برای جلوگیری از این جوشش میتوان از یك چمدان و یك اردنگی استفاده نمود و عنصر مورد نظر را به طبیعت پرتاب نمود .
نكته1: برای از بین بردن چربی - نرمی و نیش حاصل از زبان عنصر میتوان از گوشمالی به عنوان حلال استفاده كرد .
نكته ی كنكوری2: در صورت كمبود امكانات آزمایشگاهی از قبیل دمپایی و وردنه میتوان از حرارت 1500 درجه جیغ فرابنفش استفاده كرد كه در این صورت رسوب به صورت موش درآمده و دارای قابلیت مفتول شدن هم میباشد!
نكته3:برای اطمینان از كم شدن خورده شیشه و سولفات روی در این عنصر میتوان تا 3 بار آن را با كابل برق100ولت الكترولیز نمود.
نكته ی 100 درصد كنكوری: به علت وجود كربنات هوش و اندكی اكسی شیطنت در عنصر زن عنصر مرد مجددا به صورت هویج رسوب میكند و از آن بخار یار و می و عشق و عاشقی متصاعد میشود كه البته به محض یك برخورد موثر دیگر با عنصر زن دیگری به سرعت با آن هم الكترون شده و قضیه ی می و یار و ... به صورت o2 از آن آزاد می شود .



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : سجاد
تاریخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: